Huisartsenpraktijk van Houten & van Houten-de Koning
  • Home
  • Patiënten portaal
  • E-consult
  • Praktijkinformatie
    • Spoedgevallen / EHBO
    • Openingstijden
    • Medewerkers
    • Spreekuren
    • Visites
    • Waarneming
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Herhaalrecepten
    • Uitslagen
    • POH-GGZ
    • Routebeschrijving
    • Praktijk gesloten i.v.m. vakantie
  • Veelgestelde vragen
  • Inzage in uw zorgdossier
  • Volg je zorg – Geef toestemming
  • Informatie over gezondheid en ziekte
  • Nieuws
  • Formulieren
    • Contactformulier
    • Klachtenregeling wkkgz
    • Klachtenformulier
    • Uitschrijfformulier
  • English version
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

——————————————————————————————————————————————-

Voor patiënten met :

  • een chronische ziekte (bijvoorbeeld suikerziekte, chronische bronchitis of hart- en vaatziekten) en
  • kwetsbare ouderen

bieden wij systematische zorg, ook wel ketenzorg genoemd. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij zorggroep Drechtdokters.

Heeft u een klacht over deze zorg? Bespreek uw klacht met uw huisarts.

Komt u er samen niet uit? Kijk dan op de website van Zorggroep Drechtdokters:

https://drechtdokters.nl/klachtenregeling/ en vul zo nodig een klachtenformulier in.

 

 

  • Home
  • Patiënten portaal
  • E-consult
  • Praktijkinformatie
    • Spoedgevallen / EHBO
    • Openingstijden
    • Medewerkers
    • Spreekuren
    • Visites
    • Waarneming
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Herhaalrecepten
    • Uitslagen
    • POH-GGZ
    • Routebeschrijving
    • Praktijk gesloten i.v.m. vakantie
  • Veelgestelde vragen
  • Inzage in uw zorgdossier
  • Volg je zorg – Geef toestemming
  • Informatie over gezondheid en ziekte
  • Nieuws
  • Formulieren
    • Contactformulier
    • Klachtenregeling wkkgz
    • Klachtenformulier
    • Uitschrijfformulier
  • English version

Laatste nieuws

  • Gezond leven bij diabetes type 2
  • 3 tips voor sterke botten
  • Wil je stoppen met roken of vapen?
  • Kan ik een coronaprik krijgen?
  • Wat is genoeg drinken?

Administratieve vragen?

Op onze website vindt u antwoord op vaak gestelde administratieve vragen

Contact

Spoednummer 078-6812395 kies 1

Huisartsenpraktijk van Houten & van Houten-de Koning

Gezondheidscentrum De Zeester, Tromplaan 49 C
3342 TR Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoon:
078-6812395
KvK:
24459925
E-mail: hapvanhouten@gmail.com
Routebeschrijving >

Klachten?

Op Thuisarts.nl vindt u betrouwbare informatie over ziekte en gezondheid. Zoek op uw klacht. U hoeft niet altijd naar de huisarts.

Waardeer onze praktijk

© 2025 Huisartsenpraktijk van Houten & van Houten-de Koning -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer